Saç Çıkartan Doğal Bitki Karışımı

http://3.bp.blogspot.com/_I7xwcB2_Rf0/TCYiwiXgEZI/AAAAAAAAAAc/dw71U7rTh5o/s1600/sac.jpg
Saç Çıkartan Doğal Bitki Karışımı

İhtiyacımız olanlar :
- 3 diş sarımsak
- 1 tatlı kaşığı zeytinyağı
- yarım avuç karaüzüm çekirdeği
- tarak

Yapılışı :
Öncelikle 3 diş sarımsağı bir kabın (tercihen havan) içerisine alıp ezip suyunu çıkartın daha sonra kara üzüm çekirdeğinide aynı şekilde ezip suyunu çıkartın, sarımsak suyunu ve karaüzüm çekirdeğini bir fincana boşaltıp üzerine 1 tatlı kaşığı zeytinyağı ilave edin ve birkaç dakika karıştırın daha sonra saç derinizi soğuk suyla yıkayıp tarağı saç derinizde önden geriye doğru masaj yaparcasına tarayın ve ardından bir pamuk yardımıyla yaptığınız karışımı saç derinize sürün ve tarakla tekrar aynı işlemi yapın daha sonra tercihen en az 2 saat saçınızda bekletin bu karışımı sonrasında ise saf zeytinyağlı sabun ile saçınızı 2 kere yıkayın ve soğuk suyla durulayın.

Not : Etkili sonuç için en az 3 ay bu işlemi uygulamak gerekir.

Ne işe yarar ?
Sarımsak ve karaüzüm çekirdeği kan dolaşımını artırmada 1 numaralı bitkilerdir bunların sayesinde saç derinizde kan dolaşımı artacak kirli kan yerine yeni kan gelecek ve saç folikülleriniz tekrar canlanıp gür bir şekilde çıkacak.


Kategoriler:

6 yorum:

Adsız dedi ki...

3 ay boyunca hergün mü yapılacak bu işlem?

Hayal dedi ki...

Sorularınızı aşağıda ki sitede ki yetkililere iletebilirsiniz.

http://www.sacterapisi.com/forum

harun han dedi ki...

resimdeki aynı kişi değil

Adsız dedi ki...

karaüzümün çekirdeğinin nasıl suyu çıkar ki anlamadım neyse deniycem saolun

Adsız dedi ki...

bence aç karınla her sabah sarımsağı yiyin yada yutun......ben denedim.40 gün aç karınla sarımsak yedim..ihtiyaten yemeye devam ettim.2 ayın sonunda saçlarım inanılmaz derecede sağlamlaştı.dökülme sona erdi.saçımı başımı yoldum etkisini tescil etmek için.ama 1 tel dahi kopmadı saçımdan.var olan saçları korumak için denemek lazım.ama sonra bir anda bıraktım yemeyi...ve yine dökülme başladı.(seyfettin akca)

Unknown dedi ki...

Arkadaşlar bu ürünü incelemenizi tavsiye ederim. Kök Hücre Teknolojisiyle geliştirilmiş bir ürün

Saç Çıkarıcı
http://www.hairmansaccikartici.com/

Yorum Gönder

Saç Bakımı | Saç ekimi forum
sayaç