2011 Yılında Gerçekleşecek İlluminati Kartları

Sağ elimde ki parmaklarımın kırılması nedeniyle konuyu şimdi açabiliyorum ve zar zor yazı yazıyorum şuan, bilgisayarımda bulunan illuminati kartlarını incelerken bazı kartlarda saat figürleri dikkatimi çekti geneli 11 ile alakalı bu kartların bu yıl gerçekleşeceğini düşünüyorum olmazsa en geç seneye zaten seneye illuminati (masonlar) amaçlarını gerçekleştirmiş olacaklar.

İngiltere - 03.06.2011
Tarihler yanıltıcı olabilir çünkü burada kesin olacak demiyorum bu arada az önce rastladığım bir haber : TIKLA


İsviçre ile ilgili ne tür planlar var derseniz bildiğiniz üzere WikiLeaks İsviçre'de kurulu ve gizli sığınaklar var onlarla alakalı olacağını düşünüyorum.

Başlangıç - 11.07.2011
İlluminatinin planının devreye sokacağı tarih yeni bir savaş ve dökülecek kanlarla şeytana yeni kurbanlar.

Zamanı Yavaşlatmak 27.11.2011
Bu kart hakkında biraz şüphem var çünkü zamanı yavaşlatmak artık günümüzde videolarda, şarkılarda vs. mümkün bu tarihte ne gibi birşey olur orasıda belli değil tam olarak.

Sırada ki konumuz : Gerçekleşen İlluminati Kartları



Kategoriler:

0 yorum:

Yorum Gönder

Archives

Saç Bakımı | Saç ekimi forum
sayaç