Astral Seyahat Nedir-Nasıl Yapılır-Faydaları ve Zararları

astral seyahat, astral seyahat nedir, astral seyahat nasıl yapılır, astral seyahat faydaları nelerdir, astral seyahat zararları nelerdirSon günlerde internette bir Astral Seyahat muhabbeti aldı başını gidiyor bir taraftan iyi, yani en azından insanlar ruhsal güçler hakkında bilgi ediniyor ama kötü olan yanı astral seyahat hakkında bilgi edinen başlıyor astral anılarını anlatmaya şimdi sizlere bu yazımda astral seyahat hakkında kesinlikle gerçek olan bilgileri vereceğim ki sizler de astral seyahat hakkında gerçekleri öğrenin.

Astral Seyahat Nedir ?
Düşünce gücü ile paralel evrende ruhsal gezintiye çıkmaya Astral Seyahat denir.

Astral Seyahatin Yararları Nelerdir ?
- Ruhsal özelliklerinizde güçlenme olur.
- Hayal gücünüz genişler.
- Mutluluk hormonu salgılar.
- Evrende ki herşeye farklı bir gözden bakmanızı sağlar.
- Psişik güçlerinizde gelişme olur.

Astral Seyahatin Zararları Nelerdir ?
- Ruhsal varlıklar musallat olur.(Eğer korkuyorsanız.)
- Ruhsal anlamda rahatsızlık geçirirsiniz.

Astral Seyahat Nasıl Yapılır ?
- Önce bir duş alıp rahatlamaya çalışın.
- Daha sonra üzerinizde ki negatif enerji üreten aksesuarları çıkartın (saat, kolye, bileklik vs.).
- Işık olmayan bir odaya geçin ve yatağa yatın.
- Gözlerinizi kapatın ve nefes verip alarak rahatlamaya çalışın.
- Bir yer hayal edin ve orada yürüdüğünüzü düşünün.

Olumlu Sözler
- Kendime güveniyorum...
- Rahat ve sakinim...
- Güvenimi geliştiriyorum ve hiçbirşeyden korkmuyoum.
- Bedenimi hissediyorum...
- Bedenimi tamamen serbest bırakıyorum....
- Ruhsal seyahata hazırım...


Astral Seyahat Yapan Kişilerin Yorumları
"Beden dışındaki ilk tecrübemi gayet iyi hatırlıyorum.O zamanlar 7 yaşındaydım ve böyle birşeyden haberim yoktu.Bir yaz günü, sabahın erken saatlerinde çok susamış olarak uyandım. Yataktan dışarıya çıkarak içme suyunun bulunduğu yere gittim.Ancak sürahi boştu.Bunun üzerine pencereye doğru yürüyerek perdenin aralığından güneşin ilk ışıkları ile aydınlanan bahçeye baktım.Sonra geri dönerek yatağa geldim.Yatağın dolu olduğunu gördüğüm zaman şok geçirdim.Yatağımda uyumakta olan birisi vardı ve bu insannı kendim olduğunu gördüğüm zaman korku ve şaşkınlığım daha da arttı.Bu şaşkınlık sebebiyle olsa gerek, aniden ve süratle bedene çekildiğimi ve ayaklarımın bedenimin ayaklarının üzerine gelecek şekilde bedenime gömüldüğümü hissettim.Sonra uyandım, daha sonra bu olaylar birçok kereler tekrarlandı." Ruhsal Güçleri Geliştirme Teknikleri - Harun Candan

İslam Düşünürlerinin Astral Seyahat Hakkında Düşünceleri
Mevlana Celalettin Rumi, ruhun uykuda bedenden ayrıldığını söyler ve Mesnevi'sinde bu düşüncesini şöyle belirtir: "Can; atlarınızı eğersiz koyar, bu sır ölümün kardeşidir, sırrıdır. Ama gündüzün geri gelmesi için ayaklarını uzun bir bağla bağlar. Can; boşlukta astar gibi gizlidir, bedense yorgan altında döner durur. Sen bedensiz bir bedene sahipsin."

İbni Sina, insanın ruhla bedenden oluştuğunu belirtir. Ve şöyle der: "Beden nefsin çalışmasına uygun bir hale gelince, ruh bedene gönderilir, istenirse bedenden ayrılır. Tamamen ayrılınca bir daha yok olmaz."

Tasavvufi çalışmalarda ruh ve beden ilişkisinin üzerinde özellikle durulur. Mesnevi'nin birçok yerinde, Ahmed Efla-ki'nin "Ariflerin Menkıbeleri" adlı eserinde ve sayısız evliya, ermiş ve veli öykülerinde; ruhun gerek istenildiği zaman, gerekse istemeden bedenden ayrılabildiği anlatılmıştır. Genellikle bu olay keramet ve mucize olarak nitelendirilir.

Şeyh Bedrettin, "Varidat" adlı eserinde bunu açıkça anlatır:
"Bazen kendimi latifleşmiş hissederim, fizik bedenim o varlığın bir kopyasıdır. Bu latif varlık, beden şeklinde görülür. Tıpkı buharın yoğunlaşmadan evvel görülememesi gibi, buhar yoğunlaşınca bulut olur, görülür."

Not : 18 yaşından küçükler ve korkusu, kalbi vb.olan kişilerin kesinlikle denememesini tavsiye ediyoruz, sonuçta bu bir oyun değildir!!!

Konu hakkında ki her türlü yorum, düşüncelerinizi konu altından mesaj yazarak bizlere ulaştırabilirsiniz en geç 1 saat içinde cevap alacaksınız.




Kategoriler:

19 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhabalar.
Belki size komik gelebilir ama merak ettiğim bir konu. Çocukken başıma gelen bir olayın astral seyahatle bir ilgisinin olup olmadığını öğrenmek istemiştim. Bir gece altıma çiş yaptığımdan dolayı uyandım. Halbuki, tualete gittiğime ve tuvaletimi tuvalette vaptığımdan eminim. ama uyandığımda yatağımda olduğumu gördüğümde çok şaşkındım. Sormak istediğim bu da bir tür astral seyahat olarak yorumlanabilir mi? Teşekkür ederim.

Hayal dedi ki...

Merhaba,
Evet, küçükken bir astral seyahat deneyiminiz olmuş.Genelde ufak yaşlarda astral seyahate çıkma olasılığı yetişkinlere göre %70-80 oranında daha yüksektir.
Rica ederim.

Adsız dedi ki...

merhabalar ben astrel seyahatler ve lucid ruyalarla küçük yaşta tanıştım bunun bilincinde bile değildim açıkçası hep bi cevap aradım rüyalarıma nasıl kendimi uyurken görüp bedenimden çıkıp bu kadar uzaklaşıp annemj uyandırmaya geliyor diye bi anda dönerim?şuan astrel seyahatten çok lucid ruya etkisindeyim bilinçli yaptığım bi şey değil az önceye kadar lucid rüya ne onu bile bilmiyordum rüyalarım çok gerçekçi ve rüyamda çektiğim acıyı tamamen hissediyorum günlerce bunun acısı sürüyor bunlar için bi cevap arıyorum aslında bir çıkış yolu aslında bunlarla ilgili yaşadığım o kadar çok şey var ki yardım edebilirseniz ne biliyim herhangi bişey...

Hayal dedi ki...

Merhabalar Adsız,
Öncelikle ne tür bir acı çektiğinizi bilmiyorum fakat rüyanızda çektiğiniz acı daha önceden bilinç altınıza işlenmiş olması sebebiyle rüyada çektiğiniz acıyı uyandıktan sonra da çekebiliyorsunuz.Bu beyninizin bir oyunu.Rüyada herhangi bir şekilde kendinize kesinlikle fiziksel bir zarar veremezsiniz verilen zarar sadece ruhsaldır.
Kurtulmak için bir psikologa gidebilir veya yastığınızın yanına uyku getiren bir tutam bitki koyabilirsiniz.

Adsız dedi ki...

uyumakta zorlanıyorum bunun için doktora da baş vurdum kullandığım ilaçların etkisini göremiyorum sürekli kabuslarla uyanıyorum ardından çok şiddetli baş ağrılarım oluyor migrenimde var iğne ve serumla kurtulabiliyorum ben rahatça uyuyup kabussuz rüyalar görmek istiyorum uyumadan önce kötü olarak düşündüğüm birşeyde olmuyor aslında kabuslarıma sebep olacak ilk yazımdan önce elimin kesildiğini gördüm onun acısı gün boyunca devam etti bugün de bir kabusla uyandım ve baş ağrısı hiç bi zaman iyi bir ruya göremedim.rüyamda gördüğüm yaralar uyandığımda vücudumda oluyor bi morluk,bi kan mutltka ruyamda kolumda ve ya bacağımda gördüysem uyandığımda orda oluyor bi anlam veremiyorum böyle birşey gerçek olabilir mi elimi kestiğimde uyandım alnı elimde kan vardı ama kesiğe dair hiç bir iz yok kan nerden gelebilir diye kontrol ettim vücudumun hiç bir yerinde birşey yok başka bi yerim kanasa elimi sürsem oradan bulaşsa diye düşündüm ama yok bunlar hep böyle oluyor sürekli aynı içinden çıkamıyorum uyuyamıyorum uyuduğumda kabuslarla uyanıyorum

Hayal dedi ki...

Merhaba Adsız,
Msn adresinizi aşağıda ki mail adresimize gönderirseniz size bu konu hakkında yardımcı olmak isteriz.

mail : hayalbilisim@mynet.com

İyi Günler.

uFuKSr dedi ki...

Dediğiniz şey doğru Astral seyehat paralel evrende bulunan kopyalarımızı ziyaret ettiğimiz etkinliktir.Bildiğiniz gibi sonsuz tane parelel evren var.Bu da bizden sonsuz adet olduğunu gösterir.Eğer bizden sonsuz tane varsa; mesleki açıdan ele alırsak her evrende farklı şeylere bürünebilirsiniz.
Tabi ki bu Astral seyehatle de bitmiyor ; belki adı konmamış onlarca şey var.Ben daha önce hiç kendimi yatağımda uyurken falan görmedim.Ben daha çok rüyalarımı tasarlayandım.Eğer kovalayan bişeyler yoksa ; kendi özgün paralel evrenimde hiçbir fizik kuralının olmadığı veya herşeyin mümkün olduğu bir fizikte deneyimlerim oldu.Uzun zamandır denemiyoru;genelde mutsuzken yaptığım bişeydi ve bunu bu gece de deniyeceğim , teşekkürler yazı için :)

uFuKSr dedi ki...

Meslek konusuna ek - neden meslek konusuna girdim-
bir deneyimimde bilmediğim dilleri konuşuyordum.Belli mi olur belki o evrende bir tercumandım :)

BurakRaga dedi ki...

merhaba burak ben ..
Ne zamandır bu konuları araştırıyordum her yerde gerçekten çok saçma sapan şeyler yazılmış , insanı ister istemez ürkütüyor ilk başta çünkü bir kesinlik söz konusu değil anladığım kadarıyla .. Burda okuduklarıma göre ilk yorumda olduğunu gibi küçükken bnde olayı yaşadım bnde emindim . Olayları ben yönetiyordum istediklerime zorda olsa ulaşmaya çalışıyordum . Ama denilenler çok farklı şeyler burda anlatılarlar çok basit kalıyor . Merak edenler eminim ki çok fazladır bu yorumu okuduklarında lütfen gerçek ve elle tutulabilir olan şeyleri paylaşıp yorumlarlarsa sevinirim , bazı formsitelerinde alay konusu olmuş . Net ve sağlam bilgi varsa facebooktan mesaj atarmısınız gerçekten .... yasak olup olmadığını bilmiyorum ama şimdiden özür diler ve saygılarımı iletirim ...
.www.facebook.com/rapcib

Adsız dedi ki...

Merhaba ben sinan..!
Hayal ilk yorumda adsızın dediği olay bndede olmuştu ve iki yıl önce oldu şimdi 18 yaşındayım gerçekten adsız gibi bnde emindim ama bi baktım yatktayım hani demekki küçükken bnde astral seyahat yapmışım. ben bu astral seyahatı, lucıd rüyayı, ve telekinezi denen olayları geçen yıl bu aylarda araştırmaya başladım ve her yerde hepsi olmasada farklı şeyler söyleniyor. nedenini bilmiyorum ama adım gibi bunların gerçek olduğuna inanıyorum biliyorum var çünki çok mantıklı. biz uyurkende astral seyahat yapıyoruz fakat bilinçli değiliz sadece rüya gibi görüyoruz. önemli olan bunu biinçli yapmak ve kontrol edebilmek. yalan yok bu ruhsal varlıklarla karşılaşma olayı olduğu için bu konuda korkuyorum ve bi türlü deneyemiyorum ama yapmayı çok istiyorum her yerde farklı yapma teknikleri var hangisi doğru sonuç veriyor bilmiyorum. bu konuda yardımcı olursanız çok sevinirim. yorumuma cevap alırsam daha soracağım bir kaç şey daha var ilgilenirseniz çok memnun olurum. şimdiden çok tşk. edrm :)

Adsız dedi ki...

merhabalar astral deneyimlerim zaten çok denecek kadar fazla oldu. fakat başımdan geçen iki anlam veremediğim şeyi anlatmak istiyorum. ve buna cevap bulamıyoum. birincisi şöyleydi.uykudan sırtımın sol alt tarafına bir darbeyle uyandım. yani bu darbe çok can yakıcı değildi. fakat vücudumda hala 3 tırnak izi gibi o günden kalan bir iz var. ayrıca yine bir rüyamda bir köpeğin ağzına ikibir parmağımı kaptırdım. uyandığımda parmağımda köpeğin diş izi olsa gerek bir çizik vardı ve hala mevcut.Bununla ilgili acil cevap bekliyorum tarafınızdan.tşk ederim . bymustafakemal@hotmail.com

Unknown dedi ki...

Merhaba Ben Mücahid

Daha önce astral seyehat yaptımmı bilmiyorm. fakat lucid rüya deneyimlerim istemeden yaşadım. kendi beynime ne bir komut veriyordum nede bir düşünce saplıyordm. arada sırada halada oluyor 17 yaşındayım son zamanlardır bu konular acıga cıkmaya başladı. bilincli şekilde astral seyehat deneyimi yaşayanlar bana ulasırsa sevinirim. bilgiye gercektn cok ihtiyacım var ...

www.facebook.com/froents

veya

mucahidaksu@gmail.com

mail atarsanız cok memnn olrm ..

Teşekkürler

Adsız dedi ki...

kısyfsd hsaydsgds sutsdfd saudydsd s7saas7
fsd bdsfhs fusags

Unknown dedi ki...

Ben şimdi yapmayı denedim kipirdadigimi hissettim 16 yaşındayım yaparsan başarılı olursa ne olur

Unknown dedi ki...

Ben denedim ve kipirdadigimi. Hissettim korktum başarılı olursa ne olur

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

Selam astral seyhat denemelerine yeni basladim çok cabuk bir sekilde enerjimi kullana biliyorum AMA sunu meram ediyorum bedenimde ayni anda yukseliyor ve tam cikacakken Geri dusuyorum bunun nedeni nedir tum bedenim yukseloyor

pc bilgiler dedi ki...

Buda neydi duvarın içinden geçtim süper ve bi o kadar da korkunç ama iyi

pc bilgiler dedi ki...

Ruh göbek deliğinden çıkar oyuzden bedenin yükseldi ve geri düşme nedeni korkmuşsun ayrıca sana musallat olmaya çalışan bir varlık vardır bu yüzden

Yorum Gönder

Archives

Saç Bakımı | Saç ekimi forum
sayaç