Saç Dökülmesi ve Subliminal Mesaj (Telkin)

http://1.bp.blogspot.com/_6queiFLFFhk/S8yim7x7j7I/AAAAAAAAEVk/v_nrYb7siAI/s1600/sac+folikul.jpg

Saç dökülmesine karşı bir müzik hazırlıyorum, müzik derken ruhu dinlendiren ve bu müziğe gizlenen ve saç dökülmesini durdurup yeni saçların çıkmasını sağlayacak kelimelerden oluşan bir parça hazırlıyorum şuan aradığım doğa sesini buldum ve saç dökülmesini durdurup, saç çıkartmak için en uygun ve başarılı olacak kelimeleri hazırlıyorum daha sonra müzikle birleştiricem büyük ihtimalle olumlu sonuç alacağıma inanıyorum yurtdışında bu tür yöntemlerle hastalıklarından kurtulan yüzlerce insan var, parça bittikten sonra konuda yayınlayacağım, dilerseniz bu konuya mail adresinizi bırakarak parçayı mail adresinize gönderebilirim.



Kategoriler:

3 yorum:

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
ersen dedi ki...

Merhaba, bende cogu insan gibi bir arayis icerisindeyim. asagida yazdigim email adresine dedigin parcayi gönderirsen sana cok minnettar olurum.

Simdiden cok tesekkür ederim!

erdoganerdem@gmx.net

Unknown dedi ki...

iyi günler bana yollayabilirmisiniz? mail adresim : vb-designer@msn.com teşekkürler

Yorum Gönder

Archives

Saç Bakımı | Saç ekimi forum
sayaç