Durugörü Nedir-Testi-Teknikleri-Nasıl Yapılır

Durugörü Nedir?
Beş duyu organımız dışında eşya ve düşünceleri algılama ve görme yöntemidir.

Durugörü Kaça Ayrılır?

1-Basit Durugörü
Genellikle gözlerin kapalı olduğu sırada göz önünde beliren anlam ve mesaj taşımayan bir takım imajların görülmesi.
2-Mekan İçinde Durugörü
Uzakta biryerde meydana gelen olayların görülmesidir.
3-Zaman İçinde Durugörü
Geçmiş veya gelecekten bilgi alan kahinlerin kullandığı yöntemdir.

Durugörü Nasıl Yapılır?
Durugörü özelliğinizi güçlendirmek için önce ufak testlerle kendinizi geliştirebilirsiniz.

Durugörü Testi ve Teknikleri
1-Gözlerinizi kapatın ve gözünüzün önünde bir nesne canlandırmaya çalışın ve o nesneyi renklendirmeye çalışn bu çalışmayı yaptıkça bir üst seviyeye çıkın hayal ettiğiniz yerleri görün, bir akrabanızı, sevdiğinizin simasını gözünüzün önünde canlandırmaya çalışın.
2-Önünüze 3 renkte kalem koyun ve gözlerinizi kapatın kalemleri elinize alın ve karıştırın daha sonra yere koyun ve bir kalemi seçin daha sonra bu kalemin hangi renk olduğunu düşünmeye çalışın acele etmeyin kaleme yoğunlaşın gözleriniz kapalıyken bile o kalemin hangi renk olduğunu görmeye çalışın.

Bu konu hakkında merak ettiğiniz birşey varsa konu altından bize sorabilirsiniz.



Kategoriler:

3 yorum:

Adsız dedi ki...

harika gerçekten.bende durugörü yeteneği var gözlerim açıkken bile göreciliyorum ama ilerleyemedim henüz olay göremiyorum sadece sima ilerlemek için ne yapmalıyım? ve artı olarak telepati yoluyla birinin aklına gelmek aratmak mesaj attırmak vb.denedim çok yakın bi arkadaşımda iki kere yaptım ama hoşlandığım kişiye de yapmak istiyorum eğer yardım eder metodları sıralarsanız çok sevinirim.şimdiden teşekkürler :)

Hayal dedi ki...

Zaman zaman parapsikoloji konularına değineceğiz, takipte kalın.

Adsız dedi ki...

hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Yorum Gönder

Archives

Saç Bakımı | Saç ekimi forum
sayaç