11.11.11 Fenomeni

http://www.dha.com.tr/newpics/news/081120110834089220211_2.jpg
Tekrardan merhabalar,

1 yıldır bu tarihi bekleyen insanlar var ve bu tarihte başka boyuttan Dünya'ya bir kapı açılıp o boyuttan şeytanların, varlıkların geleceğini bekleyen insanlar var.Bizzat şahit oldum.Demek ki insanımızın beyni bu konular yüzünden o kadar tahribata uğramış ki artık hayal ürünü şeylere inanıyor.Neyse;

11.11.11 tarihinde başka bir boyuttan varlıklar gelmeyecek, Dünya'yı şeytanlar istila etmeyecek ve kıyamet kopmayacak heyecanlanıp panik yapmayın hemen.

Yalnız medcezir olaylarının olabilme ihtimali üzerine durmak istiyorum...

Bu günlerde (8-9 kasım) Dünya ile Ay'ın arasından YU55 isimli bir astroid geçecek bu yüzden Dünya'da deprem, tsunami, hortum gibi şeylerin olabileceğini düşünüyorum fazla abartılı şekilde olmadan tabi.Ayrıca dün izlediğim Mtv Avrupa Müzik Ödüllerin töreninde Lady Gaga giydiği kostüm ve sahne performansıyla çok dikkatimi çekti şimdi o görüntüleri izleyelim.


http://www.gotceleb.com/wp-content/uploads/celebrities/lady-gaga/performing-at-mtv-europe-music-awards-2011/Lady%20Gaga%20-%20Hot%20at%20MTV%20Europe%20Music%20Awards%202011-08-560x358.jpg
http://freeonlineoffers.eu/wp-content/plugins/rss-poster/cache/64370_186239-lady-gaga-ema-2011.jpg
http://freeonlineoffers.eu/wp-content/plugins/rss-poster/cache/25ef3_186240-lady-gaga-ema-2011.jpg

Lady Gaga'nın giydiği kostüm Yu55 göktaşını veya bir uyduyu simgeliyor diye tahmin ediyorum.


Ayrıca birçok yabancı kabala sitesinde edindiğim bilgiye göre 11.11.11 tarihinde Dünya'nın çevresinde büyük bir enerji yoğunluğu olacağı ve o enerjiyi Dünya'ya çekebilmek için toplu halde meditasyon yapacaklarını belirtiyorlar.

Bir kabala sitesinden çevirdiğim mesaj ;
"Çağrı gelmiştir, eskilerin enerjisini çağırmak ve taşları uyandırmak için hep birlikte meditasyon yapalım."

Meditasyonların yapılacağı yer ise Mısır piramitleri :) bir sonra ki meditasyon tarihi ise 21 Kasım 2011.






Kategoriler:

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Your mode of telling the whole thing in this paragraph is
actually pleasant, every one can easily be aware of it, Thanks a lot.


Review my homepage :: Quickgive.org

Yorum Gönder

Saç Bakımı | Saç ekimi forum
sayaç